نیلام گھر میزبان طارق عزیز کا لاہور میں انتقال ہوگیا

admin
لاہور: پاکستانی ٹی وی کے مشہور میزبان ، فلمی اداکار اور سیاستدان طارق عزیز بدھ کے روز لاہور میں انتقال کر گئے۔ وہ 70 سال کے تھے۔

طارق عزیز پی ٹی وی کے مشہور کوئز شو ‘نیلم گھر’ کے میزبان تھے۔

انہوں نے اپنے پیشہ ورانہ کیریئر کا آغاز ریڈیو پاکستان سے کیا اور وہ ریڈیو کی ایک قابل شناخت آواز تھا۔

ایک مشہور شاعر ، عزیز سابق پارلیمنٹیرین اور ایک معزز شاعر بھی تھے۔ شو ‘نیلم گھر’ میں ان کی میزبانی کی مہارت نے انہیں گزشتہ چار دہائیوں سے ملک میں پاکستان میں گھریلو نام سے موسوم کیا۔

مستنصر حسین تارڑ نے جیو نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ، “میں نے کچھ دن پہلے ان سے فون پر بات کی تھی ، میں ان کے لئے پریشان تھا کیونکہ وہ کافی عرصے سے علیل تھے۔” انہوں نے مزید کہا ، “میں نے اس سے کہا کہ اگر یہ COVID-19 اور دیگر مسائل نہ ہوتے تو میں آپ سے مل جاتا۔”

تارڑ نے عزیز کی استعداد کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ وہ “پی ٹی وی کے سب سے بڑے اسٹار” ہیں ، انہوں نے مزید کہا کہ انہوں نے بطور اداکار اور ایک شاعر کی حیثیت سے اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کیا۔

سوشل میڈیا نے طارق عزیز کو خراج تحسین پیش کیا
جیسے ہی عزیز کی موت کی خبر چھڑ گئی ، ٹویٹر نے اس افسانہ کو خراج تحسین پیش کی

جہانگیر ترین برطانیہ چلے گئے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Post

آج کے دن سانحہ ماڈل ٹاؤن ہوا تھا

آج کے دن مظلوموں پر اندھا دھن گولیا چلائی گئی تھیں جہانگیر ترین برطانیہ چلے گئے قابل غور کراچی میں پاکستان اسٹاک ایکسچینج پر حملہ، تمام دہشتگرد مارے گئے پٹرول میں 25 روپے اضافہ آج کے دن سانحہ ماڈل ٹاؤن ہوا تھا نیلام گھر میزبان طارق عزیز کا لاہور میں […]